/ Eylül 14, 2017/ Kurumsal Eğitimler

Amacı

Günümüz iş yaşamının şüphesiz en önemli unsurlarından biri de müşteri memnuniyetidir. Bireysel ya da kurumsal olarak çalışma hayatında ne kadar başarılı olduğunuz müşteriler üzerinde bıraktığınız izlenimle orantılıdır. Öyle ki, günlük yaşantımızın parçası olan  Müşteri velinimetimizdir  ve  Memnuniyetinizi dostlarınıza, sıkıntılarınızı bize bildiriniz  sözcükleri de bu önemin vurgulanmasıdır.

Müşterilerinizi geleneksel yöntemlerle memnun etmenin yanında profesyonel eğitim becerileri ile memnuniyeti sağlayabilir, arttırabilirsiniz. Müşteri Memnuniyeti eğitimi, müşterilerinizde olumlu izlenim bıraktıracak pazarlama, tanıtım, satış, sunum, hizmet gibi süreçleri sağlıklı ve başarılı yürütebilmeyi temel alan bir eğitimdir.

Eğitimin İçeriği

  • Müşteri hizmetinde kritik anların önemi
  • Müşteri odaklı uygulamalı çalışmalar
  • Müşteriye hitap sanatı
  • Düşünce kalıpları
  • Kişiliğin yapı taşları
  • Beden dili, ses tonu uygulama çalışmaları
  • Müşteri isteklerini ve ihtiyaçlarını belirleme
  • Kriter soruları
  • Aktif dinleme
  • Empati sanatı
  • Şikâyetler ile baş etme
  • Müşteri itirazlarını karşılama
  • Hizmetin Tanımı
  • Müşteriyi Memnun Edecek İyi Hizmeti Anlayabilmek
  • Müşteri Beklentileri
  • Beklentileri Karşılanmayan Müşterinin Davranışı

Süre: 1 gün

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*